Trieu l'idioma en que voleu veure aquest bloc.

divendres, 27 d’abril del 2012

Tito Vilanova, nuevo entrenador del FC Barcelona.



Afegeix la llegenda
Sandro Rosell, president del FC Barcelona, ha anunciat en roda de premsa que el fins ara segon entrenador del FC Barcelona, Tito Vilanova, serà el tècnic del Barça la temporada.

Andoni Zubizarreta ha explicat que va seguir el consell de Guardiola. "Sempre hem dit que abans de fitxar un jugador mirarem cap avall. Hem fet el mateix ara". Tito Vilanova, diu el director esportiu, "és una persona que representa el joc, l'anàlisi, la preparació, la qualificació, el compromís i la capacitat. Li posa hores, fins les que dorm."

Pep Guardiola ha dit que "el club ha encertat de ple. Jo només posava veu a idees conjuntes. Més, els jugadors el coneixen i saben que es tocarà poc. Ell donarà als futbolistes i al club el que jo no podia oferir. De Tito podem esperar el millor ". L'actual tècnic barcelonista ha afegit que "quan Tito Vilanova em va demanar opion li vaig dir: 'si l'sents, tira. Si et veus fort, amb energia, no ho dubtis ni un pèl. Tots els entrenadors somien amb això'. Per al que neciste ja sap que em tindrà ".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Resultats de Fútbol.

La Quiniela 1x2

Que podem veure avui a la Televisió.

El temps que farà a Malgrat de Mar.