Trieu l'idioma en que voleu veure aquest bloc.

divendres, 27 d’abril del 2012

Guardiola acusa el desgast dels seus quatre anys a la banqueta culer.

Pep Guardiola ha anunciat la seva marxa del Barça després de quatre reeixits anys al club blaugrana, i ho ha fet demanant perdó "per la incertesa creada" en els últims mesos.

El tècnic ha confessat que ja havia pres la decisió "fa temps", encara que no ho volgut fer públic fins que quedessin resoltes la Lliga i la Champions. "Sento que estic buit i necessito omplir-me" ha reflexionat Guardiola, conscient que se'n va de "un lloc privilegiat".

També ha volgut "agraceder als jugadors per fer realitat partits que jo havia imaginat. Això no té preu". "Necessito recuperar la il.lusió, la passió. Com fa cinc anys quan em van oferir entrenar el filial".

Per acabar, l'encara tècnic blaugrana ha afirmat que "estic feliç i orgullós d'haver estat aquí", i ha afegit que "el que vingui estarà preparadíssim per fer grans coses. Estic segur".

Sobre el seu futur, Guardiola s'ha mostrat esquiu. "No crec que a ningú li interessi el que faré a partir d'ara, encara que segur que vaig a tornar a entrenar".

Per la seva banda, Sandro Rosell ha volgut agrair la feina de Guardiola i ha manifestat la seva voluntat de mantenir el llegat ". El president ha anunciat que Tito Vilanova serà el nou entrenador del Barça, una decisió que" ha pres Andoni Zubizarreta ".

Per la seva banda, Andoni Zubizarreta ha explicat que l'elecció de Vilanova s'ha produït perquè és qui millor representa el model creat per Guardiola. "Sempre hem dit que quan necessitem a algú primer cal mirar primer a casa. Ho vam fer amb els jugadors, i ara amb l'entrenador".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Resultats de Fútbol.

La Quiniela 1x2

Que podem veure avui a la Televisió.

El temps que farà a Malgrat de Mar.